نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2511
-
الف
+

نتیجه نظرسنجی شبکه آی فیلم 2 مشخص شد

فصل دوم «پایتخت» به عنوان موفق ترین فصل این سریال از سوی مخاطبان آی فیلم 2 انتخاب شد.

به گزارش آی فیلم 2، شبکه تلویزیونی آی‌ فیلم 2 هر ماه سوالاتی را در بخش «نظرسنجی» طراحی می کند تا از میزان رضایت و سلایق مخاطبانش مطلع شود.

از این رو در یک نظرسنجی سوالی مطرح نمودیم تا نظر مخاطبان را درپیوند با محبوب ترین و موفق ترین فصل های سریال «پایتخت» را در بین مخاطبان جویا شویم.

براساس نتیجه این نظرسنجی 64.7درصد اشتراک کنندگان به «پایتخت2» رای دادند و «پایتخت 5» با کسب 13.6درصد، «پایتخت3» 6.4 درصد، «پایتخت6» 6 درصد، «پایتخت1» با کسب 5.3 درصد و «پایتخت4» با 4.1 درصد آرا مخاطبان در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

نظرسنجی

سریال «پایتخت2» به کارگردانی «سیروس مقدم» تولید سال 1392 خورشیدی است.

در خلاصه داستان فصل دوم این سریال کمیدی آمده است: خانواده معمولی قرار است یک گنبد و مناره مسجد را از ولایت مازندران به تهران و از آن جا به قریه ای در قشم ببرند. آن ها از هر شهری که می‌گذرند، مردم به استقبال آن ها و گنبد می‌روند و در طول این سفر اتفاقات مختلفی برای خانواده معمولی پیش می‌آید که در این فصل می بینید ...

«محسن تنابنده»، «ریما رامین‌فر»، «علیرضا خمسه»، «احمد مهران‌فر»، «نسرین نصرتی»، «مهران احمدی»، «سارا فرقانی اصل»، «نیکا فرقانی اصل»، «هومن حاجی‌عبداللهی» و «لیندا کیانی» در این فصل از پایتخت ایفای نقش کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

به نظر شما کدام‌یک از فصل های سریال «پایتخت» موفق تر بود؟

 

نظر شما
ارسال نظر